HTML

Amerikába mentem

Végre tényleg összejött minden! Ittvagyok 23 évesen, friss diplomával és teli ambícióval. Így valóra válthatom egy régi álmom. Irány Amerika! Ez lesz az Én történetem. Csak remélni tudom, hogy érdekes és élvezetes lesz ez az egész iromány mindenkinek! Az esetleges stilisztikai és egyéb hibákért előre is elnézéseteket kérem. Szokni kell még a dolgot!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ziebi: És most látom csak, már a családod is megvan...nem is értem...gondolom te sem. Mi a férjemmel jöt... (2008.09.29. 21:24) Amerika zárva!
  • Mono: Szia! O de sajnalom, mar mindnekinek bezengtem h jon egy fiu aupair :) Most mit fogsz csinalni? An... (2008.08.11. 02:35) Holnap követség
  • Suzy: Na szia Dávid! Most reggel már olvastam a kommentedet, de 8-ra kell mennem, szal rohanok. Viszont... (2008.07.12. 07:23) Röviden és tömören!
  • Belya: Gratulálok! Remélem jó lesz minden! (2008.07.09. 22:51) Ez hihetetlenül jó érzés!!!!!!!!
  • Suzy: Szia Dávid! Pontosan július 21-én indulok, 12.35-kor indul a gépem Ferihegyről, és amerikai idő s... (2008.07.04. 12:50) Csak röviden

2008.03.25. 19:23 SUNNY06

Kellemetlen telefonhívás!

Ez a nap is úgy indult, mint a többi. Reggel elmentem dolgozni, mint ahogy azt a többi nap is szoktam. Csináltam is rendesen a dolgomat, amikor is csörgött a telefonom. Az ügynökség volt az. Már kezdtem nagyon megörülni, amikor egy ismeretlen hang köszöntött. Azonban ekkor ért a hidegzuhany. Az ismeretlen hang ugyanis az új kapcsolattartó volt "D", aki átvette az ügyeim intézését, mert "L" elhagyta őket, akihez korábban tartoztam. Az új leányzó szépen bemutatkozott és feltette azt a kérdést, amire legkevésbé sem számítottam.
Megkérdezte, hogy töltöttem-e ki pszicho tesztet, meg, hogy valamit nem töltöttem ki, a "kit értesítsünk, ha baj van" rovatban. Ja, meg, hogy csak azért kérdezi, mert kijavítja és
ÚGY KÜLDI KI!!!!

Mondom mivan???? A papírjaimnak legalább két hete már más levegőt kéne szagolnia. Kiderült, hogy "L" b@szott kiküldeni a papírjaimat időben, ahogy azt megígérte. Azt hittem rosszul hallok.
Kicsit lehiggadva megbeszéltük, hogy SOS-ben megcsinálja a csomagom és még ma délután kiküldi. 5 körül beszéltem vele és mondta, hogy minden ok és úton van. Hülye dolog, de hiszek neki. Mondjuk csak akkor leszek teljesen nyugodt, ha jelentkezik majd az első család és nem Kiskunhalasról.
Mára ennyit az izgalmakról. Ha van valami írok.
Szerencsére azért gyűlnek az érdeklődők.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amerikabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr49396419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jonny · http://www.on-american-roads.blogspot.com 2008.03.26. 21:45:26

Hát nekem mindig is volt egy ilyen sejtésem, hogy lehet, hogy nem is küldik ki a papírokat elsőre! Dórinak is mondtam. Egyébként meg örülök, hogy "L" eltávozott, mert szeríntem írtó bénán intézte ott a dolgokat. :P
süti beállítások módosítása