HTML

Amerikába mentem

Végre tényleg összejött minden! Ittvagyok 23 évesen, friss diplomával és teli ambícióval. Így valóra válthatom egy régi álmom. Irány Amerika! Ez lesz az Én történetem. Csak remélni tudom, hogy érdekes és élvezetes lesz ez az egész iromány mindenkinek! Az esetleges stilisztikai és egyéb hibákért előre is elnézéseteket kérem. Szokni kell még a dolgot!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Ziebi: És most látom csak, már a családod is megvan...nem is értem...gondolom te sem. Mi a férjemmel jöt... (2008.09.29. 21:24) Amerika zárva!
  • Mono: Szia! O de sajnalom, mar mindnekinek bezengtem h jon egy fiu aupair :) Most mit fogsz csinalni? An... (2008.08.11. 02:35) Holnap követség
  • Suzy: Na szia Dávid! Most reggel már olvastam a kommentedet, de 8-ra kell mennem, szal rohanok. Viszont... (2008.07.12. 07:23) Röviden és tömören!
  • Belya: Gratulálok! Remélem jó lesz minden! (2008.07.09. 22:51) Ez hihetetlenül jó érzés!!!!!!!!
  • Suzy: Szia Dávid! Pontosan július 21-én indulok, 12.35-kor indul a gépem Ferihegyről, és amerikai idő s... (2008.07.04. 12:50) Csak röviden

2008.03.22. 20:26 SUNNY06

Oktatás 2. nap

Két nap hiányzott ahhoz, hogy egy hónap legyen az első és második oktatási napom között. Az azért milyen kemény!!! Ez most tényleg nem az én lustaságomon múlt. Azért remélem, hogy a harmadikra, ami egyben az utolsó lesz, nem kell ennyit várni.
Maga az oktatás jó volt, csak hulla volt mindenki. Tizenketten voltunk, plusz "B". Tök rendes és segítőkész volt. Sztorizott egy csomót, ami különösen jó volt, mert így legalább lehet valamihez kötni az egyébként kicsit száraz anyagot. Sikeresen megérkezett az utolsó emberke is 8:30-ra. Mindegy, mert elkezdtük nélküle. :) Pár "KV" szünettel megtűzdelve a dolgot lezavartuk az egészet és hipp-hopp négyre végeztünk is. Furi volt, hogy ebből a csoportból is csak hárman voltunk "külföldesek". többre számítottam az elején.  Mondjuk mindketten a nagy ÁMERIKÁBA készültek ők is. Természetesen Kaliforniába, ahogy én is. Szerintem már rég kirakták a megtelt táblát.
Egyébként semmi mozgolódás nincs a jelentkezéssel kapcsolatban. Se egy értesítés se semmi. Na nembaj, majd csak lesz valami.
Üdv.
Dóri írtak már?????

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amerikabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr4392734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbb9 2008.03.22. 23:17:03

Az előbbi is én voltam, nemtom mi történt, sosem használom a rendes nevemet XD
süti beállítások módosítása