HTML

Amerikába mentem

Végre tényleg összejött minden! Ittvagyok 23 évesen, friss diplomával és teli ambícióval. Így valóra válthatom egy régi álmom. Irány Amerika! Ez lesz az Én történetem. Csak remélni tudom, hogy érdekes és élvezetes lesz ez az egész iromány mindenkinek! Az esetleges stilisztikai és egyéb hibákért előre is elnézéseteket kérem. Szokni kell még a dolgot!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Ziebi: És most látom csak, már a családod is megvan...nem is értem...gondolom te sem. Mi a férjemmel jöt... (2008.09.29. 21:24) Amerika zárva!
  • Mono: Szia! O de sajnalom, mar mindnekinek bezengtem h jon egy fiu aupair :) Most mit fogsz csinalni? An... (2008.08.11. 02:35) Holnap követség
  • Suzy: Na szia Dávid! Most reggel már olvastam a kommentedet, de 8-ra kell mennem, szal rohanok. Viszont... (2008.07.12. 07:23) Röviden és tömören!
  • Belya: Gratulálok! Remélem jó lesz minden! (2008.07.09. 22:51) Ez hihetetlenül jó érzés!!!!!!!!
  • Suzy: Szia Dávid! Pontosan július 21-én indulok, 12.35-kor indul a gépem Ferihegyről, és amerikai idő s... (2008.07.04. 12:50) Csak röviden

2008.05.18. 22:20 SUNNY06

Semmi a köbön.

Bocsi, hogy felcsigáztam a hangulatot, de téves riadó történt sajnos. Nagyon nagyon SAJNOS.
Az történt, hogy felhívtak az ügynökségtől, hogy jelentkezett egy család, akik írták, hogy tényleg nagyon tetszik nekik a papírjaim és szeretnének felhívni.  CA SD. Kicsit nagyon jó lett volna.
Most mint láthatjátok feltételes módban van minden, ami azért van, mert kb 5 perc múlva visszahívtak, hogy bocsi, de lassan tölt a szerverről a gépük és írtak is egy másik levelet, hogy menet közben találtak valakit. Annyi történt, hogy nem nagyon vették figyelembe, hogy nálunk 3, vagy 4 napos ünnep van és nem dolgozik senki. Annyira dühít a dolog, mert ha tudok válaszolni a levelükre, akkor legalább az esély meg lett volna, de így az se.

Szóval így jártam.
Viszont a héten túlvagyok 40 óra gyakorlaton. Hamarabb elment, mint gondoltam volna. Igaz, hogy nap végére nagyon elfáradtam, de jó volt. Még van hátra 60 óra. Idővel az is meglesz.
Mostanra ennyi.
Ja mégvalami. Egy kis BLOG ajánló: http://sandrinesmith.freeblog.hu/

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amerikabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr78476013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbb9 2008.05.20. 15:07:45

Nagyon sajnálom, hogy nem jött össze a család, de NE ADD FEL!!! Biztos, hogy hamarosan fog jelentkezni, aki már tényleg megfelelő lesz minden tekintetben! Szóval kitartás! ;):)

Szia:)

[Ha van kedved, írj.]
süti beállítások módosítása