HTML

Amerikába mentem

Végre tényleg összejött minden! Ittvagyok 23 évesen, friss diplomával és teli ambícióval. Így valóra válthatom egy régi álmom. Irány Amerika! Ez lesz az Én történetem. Csak remélni tudom, hogy érdekes és élvezetes lesz ez az egész iromány mindenkinek! Az esetleges stilisztikai és egyéb hibákért előre is elnézéseteket kérem. Szokni kell még a dolgot!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ziebi: És most látom csak, már a családod is megvan...nem is értem...gondolom te sem. Mi a férjemmel jöt... (2008.09.29. 21:24) Amerika zárva!
  • Mono: Szia! O de sajnalom, mar mindnekinek bezengtem h jon egy fiu aupair :) Most mit fogsz csinalni? An... (2008.08.11. 02:35) Holnap követség
  • Suzy: Na szia Dávid! Most reggel már olvastam a kommentedet, de 8-ra kell mennem, szal rohanok. Viszont... (2008.07.12. 07:23) Röviden és tömören!
  • Belya: Gratulálok! Remélem jó lesz minden! (2008.07.09. 22:51) Ez hihetetlenül jó érzés!!!!!!!!
  • Suzy: Szia Dávid! Pontosan július 21-én indulok, 12.35-kor indul a gépem Ferihegyről, és amerikai idő s... (2008.07.04. 12:50) Csak röviden

2008.02.24. 15:34 SUNNY06

Oktatás; 1. nap

Az elmúlt pár napban semmi új nem történt, ami az utammal lenne kapcsolatos. Tegnap olvastam Dóri oldalán, hogy ilyen rövid idő alatt jelentkezett is nála egy család. Kb. egy hete van kint a papírja. Remélem, hogy összejön neki! Ez az egész bizakodásra ad okot. Titkon remélem, hogy engem is ilyen hamar "felfedeznek" majd. Mondjuk ehhez tényleg mihamarabb le kéne már adnom a papírokat, amiket lassan egy hónappal ezelőttre terveztem. Na mindegy. Majd lesz valami.
Ma voltam az első oktatáson az irodában. Egész kellemes volt. 11 lány között egyedül voltam fiú. Gyorsan eltelt az egész. Nyolcra mentünk és háromkor végeztünk is. Jó lett volna, ha a tegnapin is ott lettem volna, de sajna későn derült ki és már volt más dolgom. Sebaj, majd legközelebb bepótolom. Jövő szombaton lesz az utolsó nap, ami után meg a vizsga következik. Kíváncsi leszek rá nagyon.
Egyre többen olvassák a blogom! Nézem róla a statisztikákat, hogy mikor mennyien olvasták. Tetszik nagyon. Nem gondoltam volna hogy már az elején ilyen "nagy" lesz az érdeklődés.
Köszi mindenkinek!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amerikabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr50352556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dórika · http://myamerica.freebog.hu 2008.02.24. 16:34:29

Az hallottam meg mondták az irodában, hogy fiúnak nehezebb helyet találnia. De én ngyon drukolok, maugy én csak déli részt jelölte be, futok a tél elöl:D Ja és a 2 nap irtak:D
süti beállítások módosítása